torsdag 15 maj 2014

Mamma är bra att ha

Jag fick ett sms från E som skrev att hon ville komma till mig eftersom hon är så risig i den förkylning hon har haft hela veckan. Nu hade hon även kräkts! Förmodligen på grund av förkylningen, febern och en tom mage.

Det blev inte så att hon kom till mig men hon skulle försöka få i sig lite yoghurt och sedan sova. 

Det hör inte till vanligheten att min dotter vill vara hos mig ( har till stor del berott på hennes psykiska mående ) så mitt mamma hjärta smälte ju fullständigt av hennes sms. 

Mamma är bra att ha ibland tyckte E ;-)

Det är ju så att vi mödrar kan gå genom glödande kol för våra barn. Vi och nu talar jag för mig själv skulle kunna dö för dem om det vore så. De som känner mig vet att för dem jag älskar gör jag vad som helst.

Det vet mina döttrar också!


Long time no see

Den här sommaren har rusat i väg och nu sitter jag här medan hösten gör sig påmind. Har haft en underbar sommar kan jag säga och vistelsen i...