söndag 25 maj 2014

Psykiatrin

Har varit och uppvaktat mamma en kort sväng med en bukett blommor men hon mådde uruselt och orkade inte med något sällskap en längre stund. 

For sedan hem en sväng och där efter på middag hos As föräldrar. Riktigt gott var det och tårtan som bjöds på var fantastiskt god. 
Kunde inte låta bli att ta en bild på den! Tack M!

På väg hem igen så fick jag ett sms ifrån E som berättade att hon är intagen på den slutna avdelningen på psykiatrin. Hon ville inte prata om det och det behöver hon inte heller göra. 

Jag blir så fruktansvärt ledsen för hennes skull och önskar av hela mitt hjärta att den där förbannade ångesten som hon har kunde försvinna. Puts väck så var den borta för alltid!!

Som mamma gör det så väldigt väldigt ont inom mig att min dotter ska behöva må så här och jag blir så förtvivlad att jag går sönder inombords. 

När min dotter har blivit inlagd så har det hittills alltid handlat om att hon har haft självmordstankar eller skadat sig så pass att det är ett måste att läggas in. Allting på grund av ångesten och jobbiga tankar!

Min fina fina flicka fortsätt kämpa trots att det är jobbigt! 
Jag älskar dig så mycket!



 

Long time no see

Den här sommaren har rusat i väg och nu sitter jag här medan hösten gör sig påmind. Har haft en underbar sommar kan jag säga och vistelsen i...