lördag 10 maj 2014

Trevlig Kväll

Oj vilken trevlig kväll jag har haft med massor av god mat i trevligt sällskap. Tack A för middagen!

Har ätit som en häst och bestämde mig för att ta en promenad hem rakt över slätten och det var så skönt. Inga ljud av bilar men desto mer ljud av fåglar som kvittrade och en hare som stannade upp och tittade för att sedan skutta i väg in i skogen. Härligt!
Fick ju sådana fina tulpaner av mina döttrar i två olika färger och jag måste bara dela med mig av dem och andra bilder från kvällen. 

Satt och funderade....det är svårt att förstå att jag i dag fyller 48 år! Två år till femtio - det är ju inte klokt!










Long time no see

Den här sommaren har rusat i väg och nu sitter jag här medan hösten gör sig påmind. Har haft en underbar sommar kan jag säga och vistelsen i...