fredag 27 juni 2014

Dropp

I dag har jag varit på stan och shoppat lite! Sandaler, t shirts och en expander stång till fönstret. 
De kortärmade tröjorna ska jag dock byta till större storlekar under morgon dagen. 

Var till mamma en sväng och nu ligger hon på onkologen med dropp då hon var uttorkad. Det ante mig om jag ska vara ärlig!
Hon har fått maxdos på morfin men har ändå väldiga smärtor i ryggen. 
I morgon ska det göra ytterligare en böjröntgen för att se om de finner vad som felas. 

Med båda föräldrarna på sjukhuset och med dottern på psykiatrin ( dock permission nu ) så kan man hålla sig för skratt. 

Tack till alla ni som tänker på mig / oss i detta jobbiga som vi går igenom.




 

Long time no see

Den här sommaren har rusat i väg och nu sitter jag här medan hösten gör sig påmind. Har haft en underbar sommar kan jag säga och vistelsen i...