torsdag 5 juni 2014

Göteborg

E messade att deras plan från Stockholm till Göteborg var försenat och bad mig att quiza lite för att hon hade så långtråkigt. 

Sedan messade hon mig igen och berättade att de nu var framme i Göteborg. Vädret var hyfsat men det skulle visst bli regn hade hon fått höra. Huvudsaken är att de får kul!

Har gått en mil med Troy! Det blev varmt mot slutet då solen tittade fram och benen kändes med ens blytunga. Träffade på en granne som frågade om jag tog mig en långpromenad. Jag berättade att varje morgon så går jag en mil med en eller två hundar. Härligt utbrast hon och såg lite imponerad ut ;-)

Här huserar nu två löptikar! I går kväll så märkte jag att Vera löper och i morse att Saga löper. Inte konstigt att hannarna har varit pilsk mot henne och vice versa. 
Vera lämnar de dock ifred! Än så länge!!





 

När någon inte vill

För några dagar sedan skrevs vår flicka ut igen och peppar peppar jag hoppas att hon kan vara hemma tills hon åker till mig om en vecka. Sed...