fredag 13 juni 2014

Inskriven igen

E sitter nu och väntar på att få träffa en läkare för att få bli inskriven igen på psyket. Hon känner själv att det är det bästa nu! Jag är så klart väldigt ledsen för hennes dåliga mående, men samtidigt så tycker jag att hon är stark som själv ser sitt eget bästa och väljer att lägga in sig i stället för att riskera att skada sig.

Du min fina flicka är en riktig kämpe!!!

Jag har ändå en klump i magen vilket jag har haft sedan hon började att må så här igen. 
Jag är ständigt rädd att E ska ta sitt liv!

Förmodligen så gör hon aldrig mer några suicid försök, men risken finns så länge som hon mår så väldigt väldigt dåligt.
Jag önskar inte ens min värsta fiende att behöva gå igenom det jag som mamma gör, med den ständiga rädslan inombords över att förlora sitt barn. 

År ut och år in....

Vad i allsin dar ska kunna göra henne ångestfri utan tankar på att skada sig? Vad behövs för att bli frisk? Vem och vad kan hjälpa min älskade dotter?


När någon inte vill

För några dagar sedan skrevs vår flicka ut igen och peppar peppar jag hoppas att hon kan vara hemma tills hon åker till mig om en vecka. Sed...