söndag 22 juni 2014

Kort permis

E fixade inte permisen i dag och åkte tillbaka till avdelningen efter bara två timmar. 
Jag lider med henne...

Jag som avskyr mediciner i alla former av förklarliga orsaker då jag har sett och hört alltför mycket elände har i dag faktiskt suttit och googlat på internet om mediciner. Piller som kan tänkas vara till hjälp för min dotter, så att hon blir om inte helt ångestfri men åtminstone bättre. Så här kan hon ju inte ha det mer!

Till och med den där förbannade Risperdal som hon åt under en längre tid och blev bättre av är att föredra än detta elände som hon genomlider. Må vara att hon blev trött och fick en jobbig biverkan! Men hon kunde i alla fall vara hemma och skadade sig inte så mycket, så vitt jag vet.

I dag har det varit lite tufft för mig med trångt i bröstet och tungt att andas. Jag pratade lite med As mamma om allting när hon var på besök i dag och då lättade det för stunden. 
Tårarna är nära till hands hela tiden och jag skulle förmodligen behöva gå ut i skogen och vråla ur mig lite frustration. Eller så skaffar jag mig en sådan där boxboll på ställning ;-)




 

Long time no see

Den här sommaren har rusat i väg och nu sitter jag här medan hösten gör sig påmind. Har haft en underbar sommar kan jag säga och vistelsen i...