tisdag 24 juni 2014

Olust

Jag har inte hört av E på flera timmar trots att jag har sänt henne flera sms angående bland annat marsvins ungarna. 
Det är olikt henne att inte svara och det plus ett kortfattat sms innan hon slutade att höra av sig gör mig orolig. 

Det är förra årets händelser som gör sig påmind och jag tror inte att det är något speciellt som har hänt nu MEN känslan av olust och oro kommer som ett brev på posten.
Hon har förmodligen besök på psyket eller permis....hoppas jag!

Jag längtar så galet mycket efter den dagen jag inte längre behöver känna rädsla för vad E ska ta sig till. Den dagen hon mår bra igen! För det SKA hon göra förr eller senare - det måste hon....

Mamma orkade inte stanna kvar på lasarettet i väntan på jourläkaren från ortopeden utan ringde mig och ville ha hämtning och skjuts ut till stugan. 
Jag körde ut henne och skurade golvet lite efter pappas olyckshändelser innan han åkte in på sjukhuset. Blod och urin hade lyckats komma både här och där. Det är inte så att han inte kan hålla tätt men han var i sådan sits att han inte kunde komma åt en toalett utan fick använda vad nöden krävde. Det läckte då ut lite på golvet!

Uppdatering:
Es syster fick tag i henne och det visade sig att E inte har fått några sms av mig. Inte sedan i morse! Det där är väldigt märkligt och något som har hänt mellan våra telefoner flera gånger. Vem tusan får mina sms då om inte hon för skickade är de i alla fall. 
Får kanske byta simkort!

Nu kan jag lägga mig och sova utan oro för den saken skull i alla fall. 
 




När någon inte vill

För några dagar sedan skrevs vår flicka ut igen och peppar peppar jag hoppas att hon kan vara hemma tills hon åker till mig om en vecka. Sed...