torsdag 26 juni 2014

Sålda

Pratade med min dotter som berättade att nu är båda honorna sålda till en tjej i Skellefteå vars pojkvän hämtade dem i eftermiddag. Hannen fick zoo köpa!
Bra att E fick in lite pengar för gudarna ska veta att det är inte gratis att ligga på lasarettet och med en låg inkomst som hon har, så svider det lite extra i plånkan. 1200 kr för förra svängen ska hon in med och kommande faktura blir säkert på liknande summa.

Jag bad hennes pappa att betala den första räkningen åt henne för själv så har jag inte råd. Jag önskar att jag var en sådan mamma som hade gott ställt och som kunde säga: Ta den här slanten och unna dig något roligt! Det hade jag velat kunna säga till båda mina döttrar som jag älskar så mycket och vill så väl.
Men jag ställer upp på andra sätt i stället och hoppas och tror att det uppskattas det med.

Mitt barnbarn ringde till mig i eftermiddag och frågade om hon kunde få komma och sova över. Så nu är hon här och ligger efter ett bad i sin säng och " läser " Bamse. Hon har förresten kommit in i kiss och bajsåldern som ni kan se på videon jag lägger in.
Det där skrattet får mig att smälta <3




 

När någon inte vill

För några dagar sedan skrevs vår flicka ut igen och peppar peppar jag hoppas att hon kan vara hemma tills hon åker till mig om en vecka. Sed...