onsdag 18 juni 2014

Trötthet

Den här förbannade tröttheten håller i sig i kroppen och det känns enormt jobbigt att ta sig ut på promenaderna, det känns för tusan som en ansträngning bara att hålla i en sked och på mornarna har jag varit jätteseg. 

Jag som vanligtvis brukar vara pigg när jag vaknar har nu känt det som att klockan inte är mer än tre på natten när det har varit morgon. 

A säger att det är utbrändhet och kanske att det är det! Jag har varit utbränd vid tidigare tillfällen när barnen var små. Det gjorde att jag fick ångest utav bara den och tröttheten fanns där också. 
Men det är länge sedan nu! 

Fast i ärlighetens namn så har jag aldrig kommit tillbaka i full form och jag klarar inte stress något vidare bra. 
Stress som jag är mitt i nu med sjuka föräldrar och sjuk dotter och all denna oro....

Har efter min mil varit till pappa och avlämnat en bag och packade ned hans kläder i den. Men nu var han osäker på om han får fara hem i dag trots allt. 

I morgon bär det av till Tallin och det ska bli så härligt att komma bort och koppla av från allting. Tack till M som ställer upp som hundvakt!

Var en sväng till Expo för att kolla efter en expander stång till köksfönstret och cafe gardinen. Dessvärre så hade de inga sådana så nu måste jag leta vidare. Har inte en aning om var de kan finnas! Skulle vara bra att slippa skruva och ha sig för att få upp gardinstången. Med en expanderstång så blir det så mycket smidigare och mamma har sådana i köket. 


 

 

Long time no see

Den här sommaren har rusat i väg och nu sitter jag här medan hösten gör sig påmind. Har haft en underbar sommar kan jag säga och vistelsen i...