tisdag 15 juli 2014

Grattis mitt älskade barnbarn

I dag fyller mitt barnbarn fyra år och hon har fått tårta hos sin mamma men kommer snart hit för att sova över då hennes mamma jobbar kväll. Jag vill dessutom träffa lillan innan jag åker!

Det blev en joggingrunda på 10, 08 km denna morgon, dock utan hund. Tog med mig Baltazar men han vägrade att ens gå ( vet väl hur långt det blir ), så jag fick ringa efter hämtning av honom och fortsatte sedan själv.

Efter duschen åkte jag och handlade åt pappa! Han ska eventuellt hälsa på mamma i dag på Axlagården men först ska han till vårdcentralen och se till att få sina sår omskötta. 
Han mådde inte riktigt bra i dag och berättade att han frös fast det var så varmt inne och ute för den delen med. 

Nu väntar jag på tösen som ska få en liten present och sedan måste det packas inför resan. I morgon bär det av med blandade känslor denna gång. 

Grattis alla ni som fyller år i dag! Ni är ett par stycken ;-)


 

När någon inte vill

För några dagar sedan skrevs vår flicka ut igen och peppar peppar jag hoppas att hon kan vara hemma tills hon åker till mig om en vecka. Sed...