onsdag 30 juli 2014

Hemma igen

Sitter här efter att ha landat på alla sätt och vis! Städade efter hemkomsten då hundarna hade pinkat någonstans i köket för det luktade pink. 
De blev överlyckliga över att allting nu är som det ska vara!

I morgon blir det en träff med pappa och min bror angående begravningen och hemtjänst. Jag har erbjudit mig att fortsätta städa hos honom. Det känns som att bara för att mamma nu inte längre lever så ska jag inte sluta städa. Jag vill göra det för honom! 

Skrev till Birkan Tore i dag ( medium ) :  I wonder if i will reach any sign from my mother. She died twelve days ago and unfortunately i was not there when she passed away ( am in Turkey for holiday ). She will be missed as the most beautiful and kindness woman ever.

Fick detta som svar: so sorry for your loss, sweetie. these things and timing are never coincidental and they happen exactly when they need to. and yes, you will.

Nu åskar det så jag får avsluta skriveriet fort!


 

Long time no see

Den här sommaren har rusat i väg och nu sitter jag här medan hösten gör sig påmind. Har haft en underbar sommar kan jag säga och vistelsen i...