onsdag 9 juli 2014

Knäpp

Kan man bli knäpp av sorg och rädsla och av att det är för mycket jobbigt runt en?! Det känns som att jag trots att jag är så stark i mig själv är på väg att rasa. En urjobbig känsla inombords! För första gången någonsin sedan allting började så blir jag nästan lite orolig själv. 

Tur att jag redan är sjukpensionär för annars hade jag nog blivit sjukskriven.
Jag är skraj att få ångest igen! Eller för att deppa ihop fast å andra sidan så är det väl i så fall inte så konstigt.
Jag sov nästan inget natten till i dag på grund av värmen och en hund som bökade. Det gick trots allt bra med barnvakteriet. Måste låna flickan snart igen!

Om exakt en vecka så åker vi till Turkiet! Jag kände efter mitt besök hos mamma att jag är rädd att hon dör medan jag är borta. Men det känns ändå som att jag vill åka för samtidigt så om jag ska vara ärlig, så vill jag nog ändå inte närvara då hon somnar in. Jag törs inte!
Dessutom så finns det ändå inget som jag kan göra åt det hela....


Long time no see

Den här sommaren har rusat i väg och nu sitter jag här medan hösten gör sig påmind. Har haft en underbar sommar kan jag säga och vistelsen i...