söndag 13 juli 2014

Neddrogad

Jag ringde min mamma för en stund sedan och sitter nu här alldeles omskakad. 
Hon var så dålig och neddrogad att jag inte kunde höra vad hon sade. Inte mer än att hon slemmar igen! Hon sluddrade vansinnigt mycket och var nog knappt medveten om att jag ringde. 
Jag hörde att någon var inne hos henne och jag avslutade samtalet fort, men vet inte ens om mamma hängde med i att jag lade på luren.

Ringde sedan till min bror och berättade allting och senare i eftermiddag ska vi åka upp till mamma. Jag hoppas att hon är lite piggare då! 
Jag får panik när jag hör hur hon låter och blir så fruktansvärt ledsen. Det är smärtsamt!
Att det kan rymmas så många tårar hos någon....

Började denna morgon med en kombinerad jogging / promenad runda på 10,26 km. Det är en varm dag och kroppen kändes trött så det blev en plågsam runda.
 


Long time no see

Den här sommaren har rusat i väg och nu sitter jag här medan hösten gör sig påmind. Har haft en underbar sommar kan jag säga och vistelsen i...