fredag 4 juli 2014

Proppar

Mamma ringde i morse och berättade att pappa inte åker hem i dag som planerat. Han hade i går varit och röntgat sig och då fann de flera proppar i båda lungorna. 
Något som de måste åtgärda så klart!

Hon själv orkade inte prata så länge med mig då hon var så påverkad av morfinet ( bland annat ) men jag, min ena dotter och A ska åka upp till henne i eftermiddag och då får vi prata mer. 
Det var några grejer som hon behövde!

Det tog tid innan jag somnade i går kväll! Sedan så vaknade jag halv fem och kunde inte somna om. Har gråtit hur mycket som helst under natten och det finns verkligen ett stort förråd av tårar ;-).

Har gått en mil med Baltazar i ett underbart väder! Det är strålande sol, en klarblå himmel och nitton grader varmt.

 

När någon inte vill

För några dagar sedan skrevs vår flicka ut igen och peppar peppar jag hoppas att hon kan vara hemma tills hon åker till mig om en vecka. Sed...