onsdag 16 juli 2014

Ringer runt

Vi åkte förbi pappa en sväng för att berätta för honom hur illa det är med mamma men han visste redan om det då han hade åkt dit och hälsat på henne på eftermiddagen.
Han satt i sängen rödögd och i telefonen med en av mammas bröder och berättade för honom att nu är det slutet. 

Jag har sänt ett sms till min moster och morbror tidigare efter vårt besök hos mamma och ringde nu också upp dem. De hade precis läst mitt sms och även pratat med pappa. Min kusin hade varit hos mamma i dag på besök men som sagt....mamma är okontaktbar!

Jag gråter floder nu och är uppriktigt lite chockad fastän jag har vetat hur dålig hon är. 
Det är väl det att det har gått så fort!

Trots det så tänker jag åka bort och vet ni.....jag ska bada för mamma, jag ska sola för mamma, jag ska äta och dricka gott och skåla med mamma i mina tankar var än hon befinner sig. Älskar dig oändligt mycket mamma och hoppas att du kommer till en plats där solen alltid skiner, där smärtor ej existerar, där glädjen står högt i tak och där kärleken frodas och där du får träffa alla dina nära och kära, som är avlidna. Jag hoppas att de väntar på dig och tar emot dig, älskade mamma.

Puss och Kram din dotter //

När någon inte vill

För några dagar sedan skrevs vår flicka ut igen och peppar peppar jag hoppas att hon kan vara hemma tills hon åker till mig om en vecka. Sed...