måndag 7 juli 2014

Utskrivning

Min bror berättade att eventuellt så blir vår pappa utskriven i dag redan. Så fort piggnade han till! De fortsätter väl behandlingen hemma på något sätt.

Mamma mår uruselt och hade fruktansvärt ont nu när jag talade med henne. Hon orkade inte ens prata i telefonen! Morfinet hjälper inte fullt ut och hon tycker också att hon blir konstig i huvudet av preparatet. Det förstår jag för det är ju tunga grejer! Men hon kan ju samtidigt inte ha så här ont, min fina mamma.

Har varit ute på förmiddagen på en kombinerad jogging / promenad runda på en mil. Eftersom det är så varmt nu så fick hundarna stanna hemma. De hade väl fått värmeslag annars!

Nio dagar kvar till dess vi åker - Jippi!! På lördag ska vi växla in pengar och köpa det sista inför resan. Sedan bär det av till en marknad utanför stan. 
Vår vän M ska passa hundarna under tiden så att vi inte behöver jäkta hem. 

KOLLA IN PARADISET HÄR 

Det här med viktnedgång och fettceller ;-)
 


När någon inte vill

För några dagar sedan skrevs vår flicka ut igen och peppar peppar jag hoppas att hon kan vara hemma tills hon åker till mig om en vecka. Sed...