onsdag 13 augusti 2014

En bättre dag

I dag känns det bättre och jag startade morgonen med en promenad på 11,24 km med Troy i ett skönt väder.
Jag antar att det kommer att vara så här en tid med någon dag som är dålig för att nästa dag vara bättre.

Eventuellt så ska vi ses hos E i morgon eftermiddag för att gå igenom det här med hennes räkningar, ekonomin och god manskapet. Det enda som jag inte gillar med det där är att överförmyndarnämnden brukar vilja ha in en årssammanställning och det är inte så enkelt. 

Förra omgången för flera år sedan så begärde de in alla kvitton från Es alla köp hon hade gjort genom det gångna året. Helt omöjligt! Till slut så lät de allting bero! Hon hade ju inga kvitton och jag kunde inget göra för att bekräfta hennes köp.

Har kollat lite mer på boenden i Thailand över julen och det finns en del att välja mellan. Men det är bra pris som gäller och varsitt sovrum med ac och närhet till strand är ett plus. 

Kolla in dotterns tattoo! Rätt cool måste jag säga men om jag tatuerar mig så kommer det att bli en bild på Troy. Ingen godisskalle, döskalle eller vad de nu kallas i alla fall, haha!




När någon inte vill

För några dagar sedan skrevs vår flicka ut igen och peppar peppar jag hoppas att hon kan vara hemma tills hon åker till mig om en vecka. Sed...