torsdag 28 augusti 2014

Intressant

I dag har varit en riktig slöardag förutom ett besök hos pappa som hastigast och lite målning på förrådet som nu är klart.

E ä fortfarande hemma och mådde hyfsat nu förutom en förkylning som var lite jobbig för henne. På söndag tar vi nya tag och försöker ses här hos mig för att reda ut hennes ekonomi. De ska bli trevligt att träffa henne! Hoppas att hon ser ut också att må bättre än sist för då var hon inte i topp och det märktes att hon har mått dåligt ett längre tag. När jag ser på henne hur det är ställt inombords så brister mitt hjärta och jag vill bara krama om E och ta över hennes ångest i stället för att hon ska bära den.

Vad tror ni om följande läsning? Jag tycker att det var intressant men lite tröttsamt att läsa allting på engelska. 
Delar med mig av det till er läsare:

http://www.spiritscienceandmetaphysics.com/does-the-soul-exist-this-ends-the-debate/






När någon inte vill

För några dagar sedan skrevs vår flicka ut igen och peppar peppar jag hoppas att hon kan vara hemma tills hon åker till mig om en vecka. Sed...