onsdag 27 augusti 2014

Målning

I går kväll kom vi oss äntligen till att måla förrådet. Det har ju varit så dåligt väder att det inte har gått att få det gjort. De höga höjderna lät jag bli att ge mig på och var assistent åt A som fick kliva upp på stegen för att ta nocken. 
Jag är höjdrädd numera och blir alldeles yr om jag försöker ta mig upp på en stege. Förr när jag var yngre förekom det aldrig höjdrädsla men man har väl blivit fjantig med åren.

Känner mig väldigt trött nu för tiden och är tvungen att ta en tupplur om dagarna. I dag likaså! Det är skönt att jag inte har några problem att somna på soffan en stund. Det är kanske dags för lite järn igen....eller att ta sig ett järn ;-)
Well well - ett kort på någon som målar ;-) 


Foto: I målartagen :)

Long time no see

Den här sommaren har rusat i väg och nu sitter jag här medan hösten gör sig påmind. Har haft en underbar sommar kan jag säga och vistelsen i...