onsdag 6 augusti 2014

När det blir för mycket

Det är en otäck känsla inom en när man känner att det blir för mycket och blir rädd för hur reaktionen ska bli. Jag är rädd att jag flippar ur och börjar på att må jättedåligt om E ska fortsätta att ha det så här i sitt liv. 

Den här oro känslan, den här ständiga ovissheten och berg och dalbanan är så jobbig att leva i. Att veta att E har det så tufft inom sig att hon uttrycker att hon inte längre vill leva är överjävligt. Som mamma vill man ju att barnen ska må bra och ha ett fint liv. 
Inte ett där barnet åker in och ut på psyket hela tiden med ångest och självmordstankar. 

Jag undrar var jag ska ta vägen med min oro och sorg när jag även har mamma att sörja och pappa att oroa mig för. Det är då en himla tur att jag är så stark som jag är!
Men händer det E något så tippar jag nog över!




Long time no see

Den här sommaren har rusat i väg och nu sitter jag här medan hösten gör sig påmind. Har haft en underbar sommar kan jag säga och vistelsen i...