fredag 22 augusti 2014

Psyket!

Jag anade redan när jag talade med min dotter tidigare i dag att hon skulle kunna läggas in igen på psyket. Mycket riktigt så när jag ringde i kväll svarade hon ej på telefonsamtalet eller på mitt sms. Först senare då hon berättade att hon är inlagd igen. 

Det har liksom blivit mer vanligt att hon är där än hemma hos sig och det är förjävligt. Tanken var ju att hon skulle bli bättre av att behandlas på Vågen men det skrivs ju bara ut mediciner som byts ut allt eftersom de tabletter hon har inte " löser " hennes självdestruktivitet samt ångesten.
Det har ju bara blivit sämre med henne och jag undrar varför... 

Det gör mig så ledsen att hon ska leva ett sådant liv där ångesten dominerar hennes vardag och tvingar henne till att läggas in. Ibland på frivillig basis ibland under " tvång ". Oavsett vad så är det fruktansvärt tråkigt att E inte blir bättre.



När någon inte vill

För några dagar sedan skrevs vår flicka ut igen och peppar peppar jag hoppas att hon kan vara hemma tills hon åker till mig om en vecka. Sed...