lördag 9 augusti 2014

Thailand

Jag har suttit och kollat in resor och boenden i Thailand över julen men det är så dyrt att det bara är att glömma den iden. 
Grejen är att jag inte vill vara hemma över julen och kan nog i och för sig tänka mig nästan vad som helst, bara det inte är ett julfirande inkluderat. 

Jag har till och med tittat på färjeresor över julen men ännu så går det inte att se om det är någon färja som kör över jul. Som det ser ut nu så verkar de inte göra det. 

Känner mig ärligt talat deppig i dag ( jag som nästan aldrig deppar ) och allra helst så önskar jag att jag kunde blåsa ut hjärna och hjärta, så att jag varken kan tänka eller känna för en tid.

Ska verkligen försöka att lägga E åt sidan! Kan ändå inte göra något åt hennes mående och jag drunknar nästan i mina försök att vara till lags och bry mig. 
När man älskar någon så mycket som jag älskar E och hennes syster så gör man vad som helst för dem. 
Men nu måste jag tänka på mig själv innan jag går in i den berömda väggen.

Ser i alla fall fram mot middagen i kväll!





När någon inte vill

För några dagar sedan skrevs vår flicka ut igen och peppar peppar jag hoppas att hon kan vara hemma tills hon åker till mig om en vecka. Sed...