måndag 8 september 2014

Frånvaro

Nu har jag en sådan där jobbig känsla inom mig igen att något har hänt E. Det är ju så att när det tidigare har inträffat något så har ingen hört av sig till mig och hennes pappa. 
Det tog ett dygn innan vi fick ett samtal om att hon låg på MAVA efter hennes allvarliga självmordsförsök. 
Efter andra försöket kontaktades vi omgående! 
Många är gångerna när vår flicka har blivit inlagd utan vår vetskap. 

Hon är myndig och då fungerar det så! Det enda vi tycker är märkligt att när hon faktiskt höll på att dö så inte ens då kontaktade de familjen. Medan hon låg inlagd så gick vi i ovisshet men där vi förstod att något hade hänt eftersom att vi inte fick tag i tösen. 

Det där har etsat sig fast något jävulst och varje gång vi inte får tag i vår dotter så blir vi oroliga. Nu blir jag inte förvånad om hon är inlagd igen. Jag kan bara hoppas att hon inte har gjort något dumt.

Har denna morgon kombinerat en promenad med jogging i en mil. Skönt att sträcka ut sig ordentligt och ta i lite. 

Uppdatering: Dottern mår bra så denna gång kan jag slappna av.




Long time no see

Den här sommaren har rusat i väg och nu sitter jag här medan hösten gör sig påmind. Har haft en underbar sommar kan jag säga och vistelsen i...