lördag 6 september 2014

Ljuvliga unge!

I går kväll hade vi myspys med popcorn, äppelpaj och barnteve och massor med sagor att läsa.
Hon älskar att lyssna på musik och Sanna Nielsen är hennes favoritartist för tillfälligt. Låtarna Undo och Empty Room går varma här när hon är på besök. 
I går låtsades hon sjunga till den sistnämnda sången och dansade. Jag kunde inte låta bli att spela in det på video och delar med mig av videosnutten till er läsare.

När jag var ute på promenad i går förmiddag så tog jag några kort. Flyttfåglarna är på väg söderut och plogpinnarna är uppsatta inför den kommande vintern. Usch jag avskyr snö och kyla och vill verkligen inte ha vinter. Längtar till dess jag har möjlighet att bosätta mig i Thailand om vintrarna.

E skulle i dag till sin tvillingsyster och systerdottern och ha det trevligt. Det är så härligt när de umgås! Det gör E väldigt gott att få vara med sin syster och flickebarnet.

Jag läste i dag en artikel i VK om en ung tjej som var självdestruktiv under flera år men som har kommit på fötter igen och mår bra i dag. Jag grät en skvätt av det jag läste då det berör mig extra mycket genom att E också är självdestruktiv. Det är olidligt för alla inblandade att leva i det där år ut och år in.

Lägger in några kort på bland annat äldsta tiken som är fjorton år och diverse foton.









När någon inte vill

För några dagar sedan skrevs vår flicka ut igen och peppar peppar jag hoppas att hon kan vara hemma tills hon åker till mig om en vecka. Sed...