onsdag 24 september 2014

Mår illa

Jag mår illa efter att ha suttit och tittat på uppdrag gransknings program om självdestruktiva och rättpsykplaceringarna. Det är ju helt helt sjukt hur det får gå till!
Stackars stackars tjejer som har genomlidit detta! Som om det inte är nog att de redan har ångest - vilken ångest får de inte av att bältas då eller behöva sitta och vara rädd för att de är placerade bland mördare. 

Det är hemskt att vården inte ser någon annan utväg eftersom de inte vet hur de ska kunna hjälpa dessa individer.

Lillan har åkt hem och vi avslutade dagen tillsammans med att plocka ned äpplena. Hon fick med sig ett gäng eftersom hon tyckte att de var så goda. 

E var här och fick sin behandling! Hon beställde blåbärspannkaka och så blev det. Varje gång jag ser min älskade flicka så vill jag bara krama henne hårt hårt. Men hon vill inte kramas tillbaka och står alltid där med sina armar hängandes efter sidorna. Jag kan verkligen sakna hennes kramar som hon en gång gav, då innan hon blev sjuk. Men hon är inte samma tjej nu som då!




När någon inte vill

För några dagar sedan skrevs vår flicka ut igen och peppar peppar jag hoppas att hon kan vara hemma tills hon åker till mig om en vecka. Sed...