torsdag 11 september 2014

Namninsamling

Efter en halvtaskig sömn i natt så sitter jag nu här och bloggar lite. Orkar inte gå någon långpromenad i dag!

E mådde så där i går fick jag veta men hade inga planer på att låta sig läggas in. Glad är jag för det!
Bäst är ju om hon kan vara hemma så länge som möjligt utan att göra sig något.

Snackade med pappa i går som inte mår speciellt bra han heller. 
På tisdag skulle han återigen till sjukhuset för den där studien som han är med i. 
Han har ont och är trött för jämnan! Hade fått närmare 100 morfintabletter ordinerat mot smärtorna och berättade att skelettet blir väldigt påverkat av metastaserna. Så klart att det blir det och cancer är en otäck sjukdom....

Det går inte en dag utan att jag tänker på mamma och gråter en skvätt. Natten mot i går drömde jag ju om henne och när jag tog en tupplur i går eftermiddag så drömde jag återigen om mamma. Fast jag minns inte drömmarna förutom i går natt då jag sade till henne i drömmen att om det finns ett liv efter detta, så ge mig ett tecken. Knasigt i know! Men i drömmar blir det konstigt ibland...eller oftast...

En namninsamling florerar runt på bland annat Facebook och jag länkar härifrån till listan där ni kan skriva under för en bättre psykiatrivård i landet.

NAMNINSAMLING

Vill återigen påminna om manifestationen i morgon kl.18. Samling vid Rådhuset ( gamla apberget )!










När någon inte vill

För några dagar sedan skrevs vår flicka ut igen och peppar peppar jag hoppas att hon kan vara hemma tills hon åker till mig om en vecka. Sed...