fredag 12 september 2014

Späckat schema

I dag är det ett rätt så späckat schema under hela eftermiddagen. Först så ska vi till veterinären med två av hundarna för att få hjälp med sporrarna. Jag kunde inte klippa den ena på ena tiken och båda på den andra tiken. 
Sedan så är det dags för bilbesiktning av min bil vilket jag hoppas ska gå bra. På något sätt så känns det alltid som att man är på väg till tandläkaren. Lika gruvsamt och man vet aldrig vad domen blir ;-).

Efter det så blir det att skynda sig hem för att äta middag och där efter är det dags för manifestationen. 74 personer är anmälda men hur många som i verkligheten kommer återstår att se. Det kan bli färre och det kan bli fler.

Vi hade inte tänkt att köra med högtalare och mikrofon under talet i kväll men ändrade oss då vi insåg att läget som så gör att vi måste rigga upp något sådant. Sista minuten slarv! Ordförande har sänt i väg ett mail till några som hyr ut utrustning. 
I värsta fall så får vi fixa en megafon! 

Vi ses i kväll!





När någon inte vill

För några dagar sedan skrevs vår flicka ut igen och peppar peppar jag hoppas att hon kan vara hemma tills hon åker till mig om en vecka. Sed...