torsdag 9 oktober 2014

Artikel

I går läste jag ännu en artikel om D vitaminer:

http://kurera.se/d-vitamin-tog-mig-ur-depressionen/

Jag googlade lite på det där och har faktiskt beställt en burk till min dotter. 
Fungerar vitaminerna verkligen så har hon inget att förlora på att testa dem. Är de verkningslösa så har hon i alla fall gjort ett försök.
Som sagt - allt att vinna inget att förlora! 

Fann även en artikel som kostdoktorn har skrivit och D vitaminer verkar vara så bra mot så mycket att jag själv är sugen på att testa dem. Jag är ju ständigt trött!

http://www.kostdoktorn.se/d-vitamin 


Jag väntar hit mitt barnbarn som ringde i morse och ville komma för att sova över till i morgon. Hennes mamma skulle träffa några studiekamrater på biblioteket i eftermiddag / kväll. För att orka med resten av dagen och tiden med tösen, så tog jag mig en tupplur på sofflocket.




Long time no see

Den här sommaren har rusat i väg och nu sitter jag här medan hösten gör sig påmind. Har haft en underbar sommar kan jag säga och vistelsen i...