lördag 11 oktober 2014

Härliga lördag

Jag tycker att lördag är den bästa dagen på hela veckan. I dag är inget undantag! Har kommit in från en promenad på tio km med en av hundarna och det var en välbehövlig promenad eftersom det hade gått fem dagar sedan gången innan. 

E mår inget vidare i dag heller! Jag undrade om hon skulle få någon permission över helgen men nej det fick hon ej. Vilket liv att sitta inspärrad på detta sätt!

Min brors ben var det ingen propp i tack och lov men däremot så har han en kraftig inflammation och kan inte gå på benet utan att det gör väldigt ont. Så nu käkar han antiinflammatoriskt och är sjukskriven i några dagar.

I kväll ska vi då ut och käka på en indisk restaurang. Jag ser verkligen fram mot den goda maten och mysiga miljön. 










När någon inte vill

För några dagar sedan skrevs vår flicka ut igen och peppar peppar jag hoppas att hon kan vara hemma tills hon åker till mig om en vecka. Sed...