måndag 27 oktober 2014

Huvudvärk

Redan under min promenad på morgonen började jag att känna av en begynnande huvudvärk som kom i omgångar. Väl hemma tog jag en alvedon och satte igång att baka bröd. 
Efter lunch förvärrades huvudvärken och jag började på att må lite illa. Några timmar senare fick jag ta ännu en tablett mot värken men då hade jag också hunnit bli ännu mer illamående och började på att kräkas. 
Helt seriöst så har jag aldrig någonsin haft så ont i mitt huvud och då har jag ändå ganska ofta haft huvudvärk. Spänningshuvudvärk! Detta var förmodligen även det en sådan sort huvudvärk i hela huvudet som pulserande. Hemskt!

Jag blev sängliggandes men känner mig nu piggare tack och lov. Har dock sagt ifrån mig chaffisjobbet i morgon då jag skulle köra pappa till onkologen.

E hade ågren i dag med och var kvar på lasarettet. Jag önskar så att jag kunde trolla bort den där herr ågren som sitter på hennes axel och förstör hennes liv. Jag läste om en tjej som är med i 12 Septemberrörelsen. Hon har nu varit frisk från sitt självskadebeteende i fyra år. Mycket bra gjort! Jag hoppas att min dotter får uppleva den dagen då hon också har varit frisk under en lång tid. 



När någon inte vill

För några dagar sedan skrevs vår flicka ut igen och peppar peppar jag hoppas att hon kan vara hemma tills hon åker till mig om en vecka. Sed...