onsdag 8 oktober 2014

Sleepless

Jag vaknade strax före tre i natt och kan nu inte somna om, så här sitter jag kl. 03:30 framför datorn.
Har en oro inom mig, är spänd som en fiolsträng och känner en maktlöshet som inte är av denna värld.

Rädslan för att förlora min dotter och insikten om att det mycket väl kan bli så.....att jag kommer att leva längre än mitt eget barn är olidlig. Trots alla medicinförsök, läkare som tror sig veta vad som är lämpligast för flickan och min dotters tilltro till dem som behandlar henne, så mår hon sämre än någonsin.

Snart har E varit inlagd i en vecka IGEN! Jag frågade henne om medicineringen och hon svarade mig att läkarna inte vill byta eller göra någon förändring ännu. Så klart...det är ju inte de som tar pillren eller deras söner eller döttrar. De tror att dessa tabletter ska kunna hjälpa vår dotter. Jag tror som sagt var att de gör henne sämre!

Vad annars är det som händer i flickans liv sedan flera månader tillbaka?

Jag brukar aldrig be men snälla gode gud hjälp oss, hjälp vår dotter innan något händer.







När någon inte vill

För några dagar sedan skrevs vår flicka ut igen och peppar peppar jag hoppas att hon kan vara hemma tills hon åker till mig om en vecka. Sed...