fredag 3 oktober 2014

Stugan

I dag känner jag mig mycket piggare så det var nog bara kroppen som sade ifrån - igen! Undrar just varför det blir så där att ena dagen känner jag mig helrisig med värk i kroppen för att nästa dag vara fit for fight igen. Jaja skönt att det då bara varar en dag eller två när det blir så där konstigt.

Har faktiskt varit ute på en långpromenad ( 11, 86 km ) med Cindy och Baltazar denna morgon. Vädret var jättefint med blå himmel och sol.
Jag tog en sväng ut på slätten där de fick gå fritt vilket de älskar.
Nu ett tag efter att vi kom hem så blev det med ens dimma och solen den försvann..

Åker till stugan efter lunchen och ser verkligen fram mot avkopplingen där ute. I morgon kommer min bror också dit för lite käk och bad i kannibalgrytan.

E är på vågen i dag! Jag frågade henne i går vad hon tycker att vi föräldrar kan få veta om henne av dem som jobbar där men hon kunde inte svara på det. Det är kanske inte så lätt alla gånger att prata om sig själv och sitt liv. 
Själv har jag inga som helst problem med öppenhet och förtroenden gentemot andra människor och kanske förstår jag därför inte riktigt denna slutenhet. Jag kör hellre med öppna kort!

Es pappa berättade i går att hon kommer att vara kvar på vågen i vart fall fram till jul. Om det sedan blir en förlängning eller vad det blir får vi väl höra mer om framöver.

Trevlig helg till er alla!


Long time no see

Den här sommaren har rusat i väg och nu sitter jag här medan hösten gör sig påmind. Har haft en underbar sommar kan jag säga och vistelsen i...