söndag 12 oktober 2014

Styrelsemöte

Denna dag har rusat i väg! Först så gick jag en mil med gamla Cindy. Tänka sig att en fjortonårig hund är så spänstig och med på noterna som hon. Lite långsam är hon förstås men varför ha bråttom när man kan njuta av den klara luften och de härliga höstfärgerna utomhus. 

Gick sedan förbi pappa och startade tvättmaskinen och plockade undan i köket. Han berättade att han funderar på att byta boendeförhållande. Att söka sig till ett servicehus eller liknande eftersom han är så rädd för att ramla och inte klarar sig själv längre. 
Fina gamla pappa som börjar vara så sjuklig! Han ser verkligen inte pigg ut nu för tiden och har smärtor i ryggen och i höften som kommer sig av metastaserna. I alla fall smärtorna i ryggen!

Jag har kollat runt lite på internet efter olika ställen i stan och helst så skulle han förstås nog vilja vara på ett jättefint ställe här i byn. Men det är köer överallt så han lär väl hinna hamna i graven innan det blir aktuellt med en plats där eller någon annanstans.

I kväll har jag suttit i styrelsemöte med föreningen och vill påminna er alla läsare om att ni jättegärna får gå med i 12 Septemberrörelsen. Var ni betalar ser ni i följande länk: http://www.12september.se/

Ni kan vidare under fliken " gå med " joina oss genom att betala endera via Paypal eller med kort. Bankgironummer kommer att dyka upp framöver men till dess är det dessa alternativ som gäller. 

I morgon ska jag skjutsa dottern till tandläkaren och sedan skulle hon ha permission över dagen. Hennes pappa går på mötet under tiden vi är hos tandläkaren. Jag har skrivit ett brev och sänt honom! Han tyckte att det var bra skrivet och skulle ta med sig det till dem. Det är skrivet för oss båda kan man säga eftersom vi tycker lika vad det gäller vår flicka.







Long time no see

Den här sommaren har rusat i väg och nu sitter jag här medan hösten gör sig påmind. Har haft en underbar sommar kan jag säga och vistelsen i...