onsdag 29 oktober 2014

Thailand

Jag börjar längta till dess jag och min bror reser till Thailand. Han har redan nu växlat in pengar! Det ska bli onekligen skönt att komma ifrån i tre veckor och bara ta det lugnt. De verkar dessutom väldigt trevliga på det hotell vi har bokat och otroligt tillmötesgående. De frågade till exempel vad vi brukar äta för mat på julaftonen och skulle ordna med köttbullar och thailändska korvar, kyckling eller kalkon ( jag gillar inte kalkon ) och så vidare. Vilken service! 
Jansons frestelse kan vi nog utgå från att de inte vet vad det är ;-)

I november kanske Vera ska komma och vara här i ett par veckor ifall hennes matte och husse åker till USA igen. De har sin dotter i Florida! Vera är ju en tik efter Daisy och hur gullig som helst. 

Lägger in en länk på det hotell vi ska bo på så får ni läsare se hur mysigt det verkar vara där:

http://www.agoda.com/sv-se/penny-s-home-stay-spa/hotel/rayong-th.html


När någon inte vill

För några dagar sedan skrevs vår flicka ut igen och peppar peppar jag hoppas att hon kan vara hemma tills hon åker till mig om en vecka. Sed...