lördag 22 november 2014

Förkyld

Förkylningen har slagit till och jag känner mig inte speciellt pigg. Sov också dåligt i natt och vaknade vid fyra i morse. 
Lillan hade sovit bra och var pigg och glad i dag. Hon är för det mesta glad, uppåt och väldigt lättsam. 

E avgudar sin systerdotter så jag skickade henne ett kort på tösen. Det kort jag lade ut här i går! Det uppskattades mycket av moster E.

I kväll ska min bror komma hit för lite förfest innan vi ska ut och käka på en kinakrog. Ser fram mot en god middag i trevligt sällskap. I morgon ( om jag är pigg ) ska vi till As föräldrar på middag. Hennes pannbiffar kan man dö för så jag hoppas att det blir sådana. Har i alla fall beställt det!

Så rätt han har Nalle Puh ;-)


När någon inte vill

För några dagar sedan skrevs vår flicka ut igen och peppar peppar jag hoppas att hon kan vara hemma tills hon åker till mig om en vecka. Sed...