onsdag 26 november 2014

Gammal Blogg

Stötte på en gammal blogg och dess beskrivning löd så här: Jag är en mamma till tvillingtjejer på arton år. Här skriver jag om den ena flickans självdestruktivitet, om vardagen i vår familj och oron över dotterns mående. Men även om glädjeämnen och intressen!

Eftersom jag inte BARA skriver om min dotters självdestruktiva beteende i DENNA blogg, så kanske jag borde ändra till ovanstående text eftersom det lika mycket handlar om hela min familj.

Tänk! Det har gått ungefär sex år sedan jag startade den där bloggen på Aftonbladet som sedan lades ned.
Jag är glad att jag inte hade en aning om att min flicka sex år senare fortfarande skulle vara sjuk och hur illa det stundtals har varit för henne med självmordsförsöken och de djupa skadorna hon har åsamkat sig själv.

Jag hoppas verkligen att det inte ska gå sex år till både för hennes egen skull ( framför allt ) och för familjens skull. Näst efter E så är det nog jag som lider mest av att veta hur dåligt min dotter mår.







När någon inte vill

För några dagar sedan skrevs vår flicka ut igen och peppar peppar jag hoppas att hon kan vara hemma tills hon åker till mig om en vecka. Sed...