söndag 30 november 2014

Har mamma somnat?

Vi var och hälsade på pappa på eftermiddagen! Han såg lite klarare ut i blicken men var ändå inte med på något som helst plan. 
Han kom inte ihåg att han har ont i armen, han mindes inte vad han hade ätit till lunch och han frågade om mamma hade somnat.

När vi berättade att mamma ju var död så syntes där en reaktion i hans ögon och han frågade chockat: Är mamma död?? 
Vi sade till honom att hon hade varit död i 4,5 månader och dog i somras var på han för sig själv mumlade har jag glömt det. 

Min bror som inte har sett hur dålig pappa har blivit blev chockad liksom jag blev i går över hur fort det har gått utför för honom. 

Proverna hade kommit men först i morgon skulle en läkare finnas där så då får de gå ronden och utvärdera och där efter bestämma eventuell medicinering. Jag hoppas att de ringer mig i morgon och informerar!

Har varit på mammas grav och tänt ett ljus och innan det fick E ett besök. Hon verkade att må riktigt bra måste jag säga och det var så underbart att se. 



När någon inte vill

För några dagar sedan skrevs vår flicka ut igen och peppar peppar jag hoppas att hon kan vara hemma tills hon åker till mig om en vecka. Sed...