fredag 21 november 2014

I ett

Den här dagen har gått i ett! Först tog jag en promenad på drygt sju kilometer med Troy och sedan hem för lite lunch. Senare på eftermiddag handlades det och där efter vidare till pappas hus för att hämta kläder och sedan till AG för att lämna av dem.

Han hade varit på röntgen i dag för sin axel men inget var brutet, så han ska egentligen kunna använda armen med hjälp av lite träning. 
Han har fått en kateter nu för sitt läckage! Jag frågade en sköterska om läckaget beror på en urinvägsinfektion eller prostatacancern. Det är det sist nämnda och inget att göra åt. Där av katetern!

Pappa låg och slumrade när jag kom dit så jag bara lämnade av kläderna och for sedan hem igen. 

E var med till affären! Hon såg inte ut att må så bra men säger att det beror på trötthet. Jag hoppas att hon får stanna hemma i helgen och ha det bra. 

Lillan är här och ska sova till i morgon! Men hon är enormt mammig nu och vill bara hem. Det är ovanligt för att vara henne och hon har alltid gillat att vara här tidigare. Men inte nu för tiden! Det går väl i perioder antar jag.

Jag har en förkylning på gång! Men vägrar bli sjuk för i morgon ska vi ut och äta på restaurang. Pappa bjuder som tack för all hjälp!





Long time no see

Den här sommaren har rusat i väg och nu sitter jag här medan hösten gör sig påmind. Har haft en underbar sommar kan jag säga och vistelsen i...