lördag 15 november 2014

Lugnt!

Till sist så fick jag tag i min dotter! Hon hade inte fått mina sms som vanligt. Jag tror att både hon och jag måste köpa oss nya mobiler. Att jag fick tag i henne beror på att jag lånade en annan mobil och ringde till E i stället. Min kan jag ju inte ringa ifrån.
Har haft en lung och avkopplande dag! Promenad, bokläsning, bastubad, en god middag och en härlig brasa i kaminen. Avkoppling på hög nivå även denna gång!
Tänker mycket och ofta på mamma nu! Var in i hennes rum här ute i stugan och föll i gråt som vanligt. Hur jag ska klara av att gå igenom hennes prylar och kläder är för mig en gåta men nästa fredag så har det gått fyra månader sedan hon dog. Det är väl dags att ta itu med det där snart - antar jag! Det är bara det att det känns som att jag tar bort mamma ur mitt liv....det som finns kvar av henne. Eller efter henne....

Long time no see

Den här sommaren har rusat i väg och nu sitter jag här medan hösten gör sig påmind. Har haft en underbar sommar kan jag säga och vistelsen i...