tisdag 4 november 2014

Möte!

Det ringde en psykolog från Vågen som berättade att det är ett möte på torsdag som han ville att vi föräldrar kommer till. 

Dessvärre så jobbar Es pappa och jag klarar bara inte av att gå på mötet. När det är för mycket som det har varit med mammas död, pappas sjukdom och min dotters mående, så blir jag liksom skörare.

Jag är skitsur på mig själv för att jag verkligen känner att jag inte KAN gå på det där mötet där det sitter en massa folk. Jag blir arg på mig själv för att jag är så feg och bangar när jag verkligen behövs. 
Men jag fixar det inte...inte denna gång!

Jag hoppas att vi får information ändå om vad som sades. Var vi föräldrar står vet de redan och jag har berättat för en som jag tror ska på mötet om vad vi vill för vår dotters räkning. Sedan om de ens lyssnar på oss är en annan femma.

E hade sovit dåligt i natt och orkade aldrig åka till sin praktikplats eller dagliga verksamhet som det väl egentligen heter. Men på torsdag skulle hon försöka att fara! 

Nu snöar det för fullt här! Det skulle bli oväder så vi får se hur det ser ut i kväll. 


Long time no see

Den här sommaren har rusat i väg och nu sitter jag här medan hösten gör sig påmind. Har haft en underbar sommar kan jag säga och vistelsen i...