söndag 21 december 2014

Bye bye!

Om ett par timmar ska vi hämta upp min bror för vidarefärd till flygplatsen. I förmiddags var vi och skottade bort snö på föräldrarnas gård och har bett A att kolla posten och vattna blommorna med jämna mellanrum. Så nu kan vi med gott mod åka i väg och försöka att släppa allting som har varit och utan att bekymra oss för så mycket. 

Jag har en sjuhelsikes huvudvärk i dag som vägrar släppa greppet trots Alvedon. Hoppas att den ger sig snart så att jag slipper ha ont när vi ska i väg. 

Pratade med E i förmiddags! Hon verkade må rätt så bra och bad mig att sända henne ett sms när jag har kommit fram till Thailand. Klart jag gör det! Jag hoppas verkligen av hela mitt hjärta att hon får en härlig avkopplande jul med sin pappa och syster samt systerdotter. Att hon slipper ha ångest och jobbiga tankar i det som ska vara något trevligt och att hon framför allt slipper läggas in igen.

Jag har tappat räkningen på alla de gånger som E har blivit inlagd med eller utan sitt medgivande under det sista halvåret eller mer. Men många är de tyvärr!

Vågen ska fortsätta lite till! Två gånger i veckan några timmar varje gång. Det är ju bra det i alla fall och hon gillar ju att gå dit. 

Nu ska jag försöka koppla bort allt som är här hemma och ha tre härliga veckor med sol, bad, god mat och dryck i sällskap av min fina storebror.

Säkert kommer jag att skriva något inlägg och bjuda på några bilder eftersom det ska finnas wifi på rummet. Ni får hålla utkik!

Jag önskar er alla läsare en riktigt god jul och ett gott nytt år!


Long time no see

Den här sommaren har rusat i väg och nu sitter jag här medan hösten gör sig påmind. Har haft en underbar sommar kan jag säga och vistelsen i...