söndag 7 december 2014

Jag har hört om en stad ovan molnen

Då har snart denna helg gått! Jag hade ju sällskap av E i två nätter men sedan har hon sovit hos sin pappa natten mot i dag och till i morgon.

Hon har det jobbigt tösen! Det som är skönt är att hon kan vända sig till oss föräldrar och känna någon slags trygghet och förtröstan i närvaron av mig och hennes pappa.

Jag klarar mig rätt bra själv i alla fall men kvällarna är jobbiga när jag är ensam. Då känns det riktigt tungt! Det blir väl bättre när A kommer hem igen men jag lade mig i går kväll redan vid åtta tiden eftersom jag blev så rastlös och sorgsen. Låg sedan och såg på tv och försökte att koppla bort tankarna. Känner mig som avtrubbad på något sätt!

Fick besök i morse av M som kom med gott till frukost. Jag hade visserligen tagit mig en shake och tänkte ta en nyttodag men det sket sig ju. 

Har varit på en papillonträff nu på förmiddagen! Det kryllade av pappisar tror jag. Det skälldes och sprangs om benen på oss och varandra så det stod härliga till. Men jag gick hem igen efter inte en sådan lång tid eftersom jag ska träffa min bror i huset för att rensa bort lite efter våra föräldrar. Det är jobbigt att fara dit numer då huset känns som ett spökhus!












Long time no see

Den här sommaren har rusat i väg och nu sitter jag här medan hösten gör sig påmind. Har haft en underbar sommar kan jag säga och vistelsen i...