måndag 15 december 2014

Lugn dag!

Vaknade vid 04 i morse av att sovrumsdörren small igen av blåsten då jag hade sovrumsfönstret öppet. Slumrade en stund innan det var dags att kliva upp men lillan sov till halv nio vilket var jättebra eftersom hon somnade först vid 21.30 kvällen innan.

Hon är febrig och hängig och hade vid 17 tiden i eftermiddag en temp på 39,1 och fick alvedon när hon skulle sova. Hennes mamma hade en tenta i dag som hon för övrigt klarade ( Grattis J ) och i morgon var det en redovisning av ett arbete i hennes skola. Så lillan sover över hos mig till i morgon också. 
Vi har haft det så mysigt i dag med lite popcorn, sagostund och filmtajm och bara tagit det lugnt.

Hon somnade fort i kväll och det är väl inte så konstigt med tanke på att hon är sjuk. 

E är kvar på lasarettet och visste inte när hon skulle bli utskriven. Hon är ju där på ett LPT igen!
I morgon skulle hon i alla fall på sitt jobb och frågade efter skjuts men jag har vare sig bil eller möjlighet eftersom jag är barnvakt. 







När någon inte vill

För några dagar sedan skrevs vår flicka ut igen och peppar peppar jag hoppas att hon kan vara hemma tills hon åker till mig om en vecka. Sed...