måndag 8 december 2014

Rensning

Vaknade fem i morse av ryggont och stelhet! Klev upp och tog mig en frukost för att där efter bege mig ut på den första långa promenaden på en evighet.
Det blev en mil i vanlig ordning men jösses så slut jag kände mig redan efter fem km. Ville bara lägga mig ned på marken!

For sedan vidare till huset och rensade i mammas garderober. Det gick ändå riktigt bra nu och i går tog jag pappas rum.
I dag under min promenad så kom det över mig värsta sorgsenheten och det kändes som en käftsmäll, så att jag nästan vek mig dubbel.

Annars så har det inte varit så jobbigt de senaste dagarna förutom att jag har känt mig väldigt ensam, speciellt om kvällarna då det är lätt att tankarna kommer över en. 

I dag kom förslaget från begravningsbyrån på hur gravstenen ska se ut och likaså den dödsannons som ska in i tidningen i veckan. 
Min faster har skrivit en minnestext som kommer att skickas till tidningen.

E har önskat sig en ny surfplatta då den hon har fungerar dåligt nu. Den fick hon av sin dåvarande kille för något år sedan. Jag och hennes pappa kommer att gå ihop om en. Hon är förresten på väg in till psyket med polisen i detta nu. Jävla skit skrev hon och jag kan bara hålla med! Jag som var så glad över att hon har mått så bra en tid och inte legat inne på typ två veckor. Stackars flicka!



Long time no see

Den här sommaren har rusat i väg och nu sitter jag här medan hösten gör sig påmind. Har haft en underbar sommar kan jag säga och vistelsen i...