onsdag 14 januari 2015

Bokad Resa

Då var resan till Thailand i mars bokad! Jag och min bror åker ned ännu en gång eftersom vi faktiskt slog till och köpte en lägenhet där nere. En riktigt fin trea med 2 minuters gångavstånd till stranden och med ett super välskött poolområde. Det känns ganska overkligt att vi nu är ägare till ett boende i Mae Phim men vi har funderat i över ett år på det där och nu när vi ändå var nere så tittade vi på flera lägenheter och föll för denna lya. 

Den är fräsch som om den vore nybyggd och har två sovrum, två toaletter, ett jättefint litet kök, vardagsrum och en stor balkong som vetter mot poolen och strandvy. Jag längtar redan till dess vi åker!

Bjuder på några kort tagna i Thailand och de sista fyra är från Mae Phim där vi har köpt lägenheten.
Måste bara säga att drinken ni ser på bild 1 är den godaste jag någonsin har druckit med ananassmak och massor av is. En skvätt av något alkoholhaltigt sades det vara också men jag kände då absolut inget och ändå tog jag mig en sådan alldeles själv nästan varje dag.















Long time no see

Den här sommaren har rusat i väg och nu sitter jag här medan hösten gör sig påmind. Har haft en underbar sommar kan jag säga och vistelsen i...