måndag 12 januari 2015

Hemma igen!

Efter 29 timmars resa inräknat restiden från Pennys så är jag nu finally hemma. Att flyga nattetid och med ett byte är inget jag kommer att välja fler gånger. Nästa resa blir ett direktflyg under dagtid! Med tidsskillnaden så har det inte blivit mer sömn än tio minuter här och där under flygresans gång. 

Det var som min bror räknade ut det fyrtio timmar sedan vi sov ordentligt. Det känns också kan jag ju säga! Jag är uppskruvad, darrig och har hjärtklappning from hell. 

Min läkare hade ringt mig två gånger om proverna jag gjorde innan jag for till Thailand. Han var bekymrad över min hörsel och ville tala mer om den samt om några andra grejer. Hörseln är ju inget som jag är oroad över. Den är det som det är med och jag är ordentligt utredd på hörcentralen sedan barnsben. Det ska jag förklara för den noggranna läkaren när vi talas vid. Vad det andra är som han vill tala med mig om vet jag icke men jag gjorde ju ett EKG, tog blodtrycket och vägde mig.

Jag har inte en aning om ifall E är kvar på psykiatrin eller inte. Har inte talat med henne! Men hon var medveten om att det här inte fungerar längre. Att hon ska åka in och ut på sjukhuset och vara med inlagd än vad hon är hemma. Att något mer måste till! 




När någon inte vill

För några dagar sedan skrevs vår flicka ut igen och peppar peppar jag hoppas att hon kan vara hemma tills hon åker till mig om en vecka. Sed...