måndag 26 januari 2015

Nöjd!

Mötte upp mäklaren i mina föräldrars hus och han blev imponerad av husets skick och sade flera gånger att han tyckte att det var jättefint. Om två veckor tror jag att det blir visning av det!

Stugan blev han också imponerad av! Utgångspriset blir ungefär vad jag hade tippat på och med tanke på stugans läge, så blir det säkert budgivning. 
Annars skulle jag bli förvånad men hur som helst så är jag nöjd med det utgångspris som mäklaren har tänkt att sätta.

Samma med huset i stan som ligger attraktivt till och som sagt var är fräscht. Jag var lite orolig att jag skulle bli ledsen av att åka ut till stugan i dag men det gick ändå bra. Det blir nog värre senare i vår när jag ska rensa bort sakerna som står där. Men allting har sin tid och jag får nu blicka framåt i stället. 

E ville att jag skulle skjutsa henne till Vågen i förmiddags men jag hade ju möte med mäklaren så hon fick vackert traska dit i stället. Hon blir i alla fall utskriven i eftermiddag!

Om ett par timmar ska vi till veterinären med Cindy. Hon har inte haft några konstigheter för sig i dag heller så nu känns det nästan löjligt att åka dit för en undersökning. Det kanske var kristallerna ändå och då är det ju inget att göra åt. 
Men samtidigt så dricker hon ganska mycket vatten och kissar så klart där efter. Det kan ju vara bra att kolla sockret på gamla tanten.








Long time no see

Den här sommaren har rusat i väg och nu sitter jag här medan hösten gör sig påmind. Har haft en underbar sommar kan jag säga och vistelsen i...