fredag 30 januari 2015

På gång!

Nu är boken på gång och lite hjälp har jag fått av tjejernas pappa. Han är en fena på det mesta och fixar det man ber honom om bara han kan. Tack T!

Så här andra dagen sedan jag var hos läkaren så har jag väl börjat på att smälta det han tog upp med mig. Men å andra sidan så känner jag mig lika ovetandes som då och ångrar att jag inte frågade honom om till exempel vad detta hjärtfel heter, om det är något speciellt jag ska tänka på eller om jag kan köra på som vanligt. Det känns nästan som att det är inbillning och att det inte har sagts något om detta. Man kan ju i alla fall hoppas att kardiologen inte finner något fel och att det EKG som gjordes på vårdcentralen visade eller avlästes felaktigt. 

När mina döttrar fortfarande låg i min mage och skulle tas ut tio veckor för tidigt så berodde det bland annat på att Es hjärta inte jobbade som det skulle och hon fick även för lite näring och hade för lite fostervatten. Syrran tog allt då de hade en gemensam moderkaka. När de då skulle plockas ut med kejsarsnitt eftersom det fanns risk för deras liv ( främst Es liv ) så var det tänkt att min kusin skulle närvara men i sista stund så fick han ett annat akut ärende. 

E är förkyld fortfarande och har relativt hög feber. Men hon är hemma och har inte åkt tillbaka till psykiatrin. Peppar peppar....
Hon har helt slutat med sin starka medicin men känner ingen skillnad. Inte ännu!

Lägger ut en bild på hur bokomslaget kommer att se ut och som ni kan se så blir det inte med mitt riktiga namn där heller. Det är lite halvtaskig kvalité på kortet men detta är bara en skärmdump.

Med det så önskar jag alla en trevlig helg! 






När någon inte vill

För några dagar sedan skrevs vår flicka ut igen och peppar peppar jag hoppas att hon kan vara hemma tills hon åker till mig om en vecka. Sed...