lördag 31 januari 2015

Pubbesök

Jag var en sväng ned till stan i dag och inhandlade ett klädesplagg inför nästa helgs bröllop i Vimmerby. De ska bli kul att åka ned och återse byn som jag inte har sett sedan 17 - 18 år tillbaka i tiden. Då bodde jag och tjejerna där nere i två år!

Nu ska vi bo på ett hotell och kommer att flyga till Stockholm för att där efter ta tåget vidare till Linköping och sedan sista etappen mot Vimmerby. Jag minns mycket väl alla turer för att ta sig fram och åter när jag och flickorna skulle till Umeå för att hälsa på. Det var otroligt besvärligt att färdas!

E håller på att bli frisk och efter att ha haft en temperatur på nästan 39 grader så är hon nu nästan feberfri. Skönt!

I kväll var vi ute på en pub och tog en öl tillsammans med en gammal klasskompis till mig. Jag är kanske ingen direkt pub diggare men ett par timmar går an. 

Snön vräker ned och det lär bli en hel del att ta bort i morgon på mina föräldrars gård. Min bror ska dit och han lär få köra snöslungan. Själv så kan jag väl ta gången för hand för att hjälpa till lite. Vi ska också ta med några tavlor som ska vara i stugan därför att på måndag är ju fotografen där och tar kort och man vill ju inte ha bråtigt omkring sig.

Nu är det god natt för hela gänget!




Long time no see

Den här sommaren har rusat i väg och nu sitter jag här medan hösten gör sig påmind. Har haft en underbar sommar kan jag säga och vistelsen i...